Hanımlar kızım 6 buçuk aylık.
Eve, ev rutinine ve sakinliğe çok alıştı. Ben eşim ve o tekiz hep evde. Bu yüzden çok fazla gürültü ve kalabalığı sevmiyor 🥲 Daha emekleyemediği için de çabuk sıkılıyor bazen mecburen şarkılı animasyon (kukuli gibi) açıyoruz.. (içim bi kötü oluyor bu yüzden de ayrıca)
Her neyse..
Sıkıntı şu ; biz bi misafirliğe gitttiğimizde veya misafirler bize geldiğinde mızmızlanıyor, kucaklarına aldıklarında ağlıyor. Yani bu durum artık biraz bizi sıkıntıya sokuyor zorluyor.. bi misafirliğe gitmekten veya onların gelmesinden çekinir olduk. 🥹
Yani bu durum ne zaman geçer acaba ? 🫠
Bizim yapabileceğimiz şeyler var mı ?
Varsa nedir, ne yapalım ?