beyzzsenturkk_ minikkus434 akıtmak kadar açmak da zarar veriyor o yüzden açmanızı öneririm ben bakır kullanıyorum siyahtan açtım saçımı elimde kalmadı yani güzel açıldı saçınızda hangi renk var bilmiyorum ama açmadan istediğiniz sekilde tutmayabilir
mavi176_ Bir kuaför olarak söylüyorum evde doğal olarak açabileceğiniz hiçbir yöntem yok açıcı kullanmanızı da tavsiye etmem evde saçlarınızı yakabilirsiniz