Oğlum 7.5 aylık normalde çok güzel emerdi iki gündür 3.5-5 saat aralıkla emiyor artık moralim bozuluyor önceden saha sıktı. Üst dişi çıktı çıkacak acaba ondan olabilir mi diğer dişlerde böyle bir sorun yaşamadım. Keyfi de yerinde aslında. Normalde öyle olmadığı için sanki açmış gibi hissediyorum.