E bebekte baby plus vakumlu çift taraflı 450 ml termosunu tavsiye ederim. Dışarısı için.
Evde de içme suyu ( hazır su/arıtıcı suyu) kaynatacaksın, ağzı kapaklı bir sürahide soğutacaksın. Soğuk suyun hep olsun ılıştırmak için kaynamış soğumuş olmalı. Mama yapacakkende yeni su kaynatacaksın ılıştırıp (37-40 derece olması gerektiği yazıyor mamalarda) ölçeğine göre mama hazırlayacaksın. Diyelim ki 120 ml hazırlayacaksın, 4 silme kaşık mama ve 120 ml ılıştırılmuş su önce suyu koy biberona sonra ölçek mama. Oval şekilde karıştır, aşağı yukarı yapıp çalkalama köpüklenip gaz yapmasın.
Bu arada ara mama yapılmaz mamalar 30-60-90-120-150 şeklinde hazırlanır kalan dökülür.