Deletedmom277 Mom97 ben bir çok marka denedim. Avent skip hop Chicco nuk başka marka var da adını unuttum. En beğendiğim Avent oldu tekrar ona dönüş yaptım(pipetli)
elmaliturta Mom97 ebebegin kendi markasını aldık koku vs ol madi akıtmıyorda biz memnunuz kizim da sevdi susadıkça kendi icmeye alıştı kullanıyoruz