Arkadaşlar yıl dönümü için güzel eğlenebileceğimiz mekan önerisi varmıdır acaba bildiğiniz daha bir ay var şimdiden araştırayım dedim şömine falan olsun istiyorum ama çokta şart değil gittik çok eğlendik kafa dağıttık dediğiniz yerler varsa paylaşırsanız sevinirim