1aslanmom 21 gün önce doğum yaptım ve dikiş değil ama hemen onun üst tarafı şiş tekrar bir göbek varmış gibi bu normal mi ? Dikiş gibi boylu boyunca şişlik var ağrı vs yok.
ilay-mom 1aslanmom benimde öyleydi zamanla düzeldi bir sorun olmadı ama doktorunuza danışın bence içiniz rahat etsin