Her ay 1 kilo alasını beklersen sene sonunda 3 kilo doğan bebek 15 kilo olur .. yavaş yavaş kilo alımı düşecek bu normal .. takip eden doktor sağlıklı diyorsa kiloyu lütfen kafaniza takıp bebeginize faydasız kilo aldırmaya çalışmayın ve boll bol emzirin