Seni en iti ben anlarım. 4 ay acı içinde emzirdim kaç kez mastit oldum sayamadım bile ateşim 40 larda gezdim hep. Meme uçlarımda derin yaraşar olmuştu her şeyi ama herşeyi kullandım ne duyduysam yaptım. Emzirme danışmanlığı dahil aldım. Tıpta da böyle bir alan yok gidip tedavisini olasın. Artık 4. Ayın sonunda stresten gerginlikten sigara yaktık balkonda hava çok soğuktu, memelerim sürekli yanıyordu hiç unutmam kayınvalidem soğukta durma sütün çekilir dedi ben de ağlayarak çekilsin artık ben bu işkenceyi daha fazla yaşamak istemiyorum dedim. Ki sütüm sonra azalarak bitti zaten. 4 ay emzirdim, göğsü benim fibi uzun süren yaralardan olmayan anneleri çok kıskanırdım ben neden böyle zevkle emziremiyorum diye çok ağlıyordum.