aybarssongul Merhaba arkadaşlar bebekler için hangi deterjan ve yumuşatıcı kullanıyorsunuz hangisini sağlıklı buluyorsunuz yumuşatıcı tercih ediyormusunuz?
aybarssongul surprizbebe bende kullanmıyorum yumuşatıcı üni baby sıvı deterjanını kullanıyorum bi tek
meselayani Sadece siveno kullanıyorum. Yumuşatıcı kullanmayın bence alerjidir odur budur herşeyi tetikliyorlar
Mnli aybarssongul yumuşatıcı kullanmıyorum ilk 6 ay minoris baby 6 aydan sonra dalan roxy aldım dalan lekeleri daha iyi çıkıyor ve ekonomik oluyor genelde ek gıda sonrası işime daha çok yaradı bazen de siveno alıyorum indirime denk gelirse
xbebegimx aybarssongul siveno ve uni baby kullaniyorum, uni baby kokusuz olmasi daha guzel ama life by fakirinkini aldim beni bile rahatsiz etti kokusu biraktim kullanmayi
defnesmom3 aybarssongul ben yumuşatıcı kullanmadım deterjan olarak Dalin kullandık şu an rendelegim beyaz sabun ve toz deterjan kullanıyorum beyaz sabun deterjanı bastırıyor
miusu Ecos3′un deterjanları güzel hem organik hemde çamaşırları yumuşacık yapıyor hemde düzel temizliyor