Kızlar uykuya geçişte hep emzik kullanıyorduk fakat şuan hasta üst solunum yolları dolduğu için burnu tıkanıyor temizlesekte akıntı olunca nefes almakta zorlanıyor böyle olunca kendisi emziği istemiyor doğal olarak nefesini tamamen kesmemek için. Ama durum böyle olunca uykuya geçerken çok zorlanıyoruz plansız bi şekilde emziği bırakıyoruz sanırım ama bu sefer onun yerine başka destek istiyor odanın içinde kucağımda yatırıp ninni söylereyek dolaşıyorum o şekilde zar zor dalıyor ama benim elim kolum belim kopuyor ağır olduğu için. Bu süreci yaşayan varsa fikirlere açığım