18 aydır benimle yatan bebemi artık beşiğine alıştırmak istiyorum (aynı odada devam)biliyorum geç kaldın diyen olacak belki ama ilk çocuğum emmedi bu halen emiyor bi türlü ayıramadım artık zor olmaya başladı gece sürekli meme meme uyku sersemi bana yakın yatacam diye kafa atıyor dudağım kaç kere patladı burnuma geldi biyerlerim kırılmadan ayırayım diyorum 😁😁 varmı bi formülü tecrübeli analarım yardım edin bu bacınıza 🙈