Kaderklcege Merhaba arkadaşlar Oğlum 1,5 yaşında çok şükür yemeğini güzel yiyor ben artık emzirmeyi bıraktırmak istiyorum Çalıltığım için gündüzleri emzirmiyorum zaten. Gece emzirme konusunda nasıl bir yol izleyebilirim