bikupakahvee azizeakyr222 yani daha zamanı vardır benim kızım da 10 aylık 2 günlükken emeklemeye başladı bişey yapmadım Belki bacak egzersizleri yaptırabilirsiniz
melikeemihribann azizeakyr222 her bebek emeklemek zorunda değil ki kendinizi telaşa vermeyin sakin olun. Belki de direkt ayağa kalkmaya çalışacak tutunarak bilemeyiz.
lazzz61 Bence bir doktora götürmelisin emekleme normal de dönmemesi biraz tuhaf benim oğlan 11 aylık yeni emekliyor
demetdenizc azizeakyr222 emekleme bir gelişim göstergesi değildir o yüzden emekleme noktasına çok takılmamanızı öneririm önemli olan burada dönmesi onda doktorunuza sorabilirsiniz kilolu bir bebekse geç döndüklerinde söyleyen anneler var
azizeakyr222 demetdenizc nekdr uğraşsamda dönmüyor çok ağır bir bebek tombik bu yüzden ağır diorlar bana :(
denizalismom azizeakyr222 emeklememesi normal . Her bebek emeklicek diye bişey yok . Emekleme bir gelişim belirtisi değil ama dönmesi için egzersiz yapabilirsiniz .
prensprenses2 azizeakyr222 Her bebek emeklemez ki kizim 9bucuk aylik emeklemiyo sürünüyo yani emeklememesi normal
prensprenses2 azizeakyr222 İri oldugu icin kendini kaldıramıyor olabilir kaslarının güclenmesi icin egzersiz yaptırabilirsiniz
demetdenizc azizeakyr222 eğer doktorunuz da kilosu sebebiyle bu şekilde yorum yaparsa sıkıntı olmaz inşallah
Deletedmom192 azizeakyr222 donmemesi normal degıl ama emeklemek bır gelısım basamagı degıl emeklemesede olur
YumukluSucurtaa azizeakyr222 emeklememesi normal bebeğim 9 aylikken süründü yaşında emekledi ve sıraladı 15+25 günlükken yürüdü ama dönmemesi normal değil doktora götürün