lagerthaa 4 aylik oglum. Bizim testle tani koyulmus laktoz intoleransimiz var. Dogdugundan beri yeşil mukuslu gürültülü köpüklü günde 7 8 kez kaka yapiyordu. Doktor relaktaz damla başlattı. Sonra kakasinda kan oldu. Alerji doktoruna yönlendirdi. Sut yumurta kuruyemis tahin ve tavugu kes yeme dedi. Kestik gecti kan. Ama mukus yesil devam ediyordu. Tekrar tahin dene dedi. Yine kan oldu. Tahine kesin alerjisi var dedik hem kandan hem deriden test yapıldı hicbir seye alerjisi cikmadi. Tavugu denedik bisey olmadi, findik denedik bisey olmadi. Yumurta deneyeceğiz bu hafta. Bu arada cocuk doktoru da kaka testine yolladi laktoz intoleransindan emin olmak icin. O pozitif geldi kesinlesti tanısı. Öyle ittir kaktır gidiyoruz. Cok kaka yaptigi icin kilo alimi az. 4. Ay atağında su an meme emmek de sıkıcı geliyo. Zor bacım bu bebeler zor 😂