Merhaba anneler yüzündeki oluşan yaralar için dr süt alerjisi olduğunu söyledi bebelac kullanıyorduk aptamil Pregomin syneo mama geçirdi 3 gündür onu kullanıyoruz dün ve bugün bebeğim kötü kokulu ve kopkoyu yeşil bir renkte kakasını yapıyor endişeleniyorum dr yazdım normal dedi ama icim hiç bi şekilde rahat değil? Basına gelen varmı hiç?