tugces09 Merhabalar. Kızım 4 ay 10 günlük grip oldu. Haftasonu eşim de başladı önce. Kendisi öğretmen ve okuldan malesef sürekli kapıyor grip aşısı da oldu ama yine de hala öksürük falan var onda. 2 gün içerisinde bana geçti yılbaşı günü çok kötüydüm bende. Maske taktım hemen emziriyorum yakın temas diye ellerimi yıkadım falan ama malesef kizima da gecti dün burnu dolmaya basladi. Surekli serum fizyolojikle burnunu açık tutmaya calisiyorum. Dün akşam da nebulizatore serum fizyolojik koyup biraz buhar verdik ama sabah baya tıkanmış uyandı tekrar temizledik buhar verdik. Bugün de doktora götürdük baktı çok şükür sıkıntı yok temiz burnunu açık tut serum fizyolojikle buhar vermeye devam et dedi. Genel bı muayene yaptığında da vajinasinda da yapışıklık gördü çok az. Krem verdi ama aklıma takildi sizce nasıl masaj yapmalıyım her altını actiginda? Ve grip için başka yapabileceğim bişey var mı tecrubeli annelerden fikir almak istedim… Teşekkür ederim🙏🏻
limonata_ tugces09 merhaba benimmoglumda 4 aylık. Öksürük ve sıcaklıta var bizimkinde . Calpol ve öksürük ilacı verdi doktor. Sizin bebişin sadece burnumu tıkalı
tugces09 limonata_ evet sadece burun tıkalı ateşi vs yok çok şükür. Buhar ve aspiratör dışında var mı rahat edebileceği bir yöntem diye merak ettim
tugces09 limonata_ onu kendim araştırdığımda gördüm bende ama 4 aylık bebek için uygun mu değil mi bilemedim 6 aydan sonra diyorlar çoğu yerde
leman36 Merhaba,benimde kızım 4 ay 7 günlük,vajinasında yapışıklık vardı,doktor eliyle temizledi bölgeyi açıldı yapışıklık.
tugces09 leman36 bizimkide çok az bı yapışıklık krem verdi süreyim diye 15 gün sonra tekrar bakacak masaj falan yapılıyormuş diye okudum da nasıl yapılıyor göremedim. Bende her bezini açtığımda iki yana ayırıp bırakıyorum birkaç defa. İnşallah ilerlemeden geçer 🙏🏻
bune Merhaba geçmiş olsun. Başucuna soğan karanfil iyi geldi bize. Bide bir diş sarımsağı kabuğuyla hafif ezip de koyabilirsiniz