9,5 aylık bebeğimi yataga bırakmıştım bir anda ne oldugunu anlamadım çığlık kıyamet yerdeydi. Odadan bile çıkmamıştım anlık oldu. Alnı sıyrılmış burnu kızardı ve hafif kanadı. Biraz kustu ama düşmeden öncede kusmuştu yeni mama içmişti. Acile geldik tomografi ve röntgen sonucunu bekliyoruz ne olur bit şey olmamış olsun şişme kabarma vs bir şey yok yatağımız yüksek biraz nasıl oldu anlayamadım çok korkuyorum çok ağladı dua edin lütfen bir şey olmamış olsun