Hanımlar, forumda takip ettiğim kadarıyla yaygın olarak yanlış bilinen bir konu var. Emzirme ile ilgili. Sağlık bakanlığı ve bildiğim diğer sağlık örgütleri en az 2 yaşa kadar emzirilmesini tavsiye ediyorlar fakat benim gördüğüm 2 yaş olunca bıraktırmak gerekiyormuşçasına emzirmeyi sonlandırıyor herkes. Oysa emzirmenin bir üst sınırı yok. Sizler neler düşünüyorsunuz merak ettim ?