Merhaba sevgili anneler, biz 4 ay 10 günlük olduk. Henüz dönmeyi başaramadık. Bu ayda dönen bebekleriniz var ise neler yaptırmıştınız. Ben oyun matı aldım üzerinde zaman geçirsin diye arada yatırıyorum ama genelde ana kucağında duruyor yere çok yatırıp egzersiz çalışamıyoruz çünkü reflülü bir bebek kusuyor kusmasın yediği yarasın çıkarmasın diyede yere çok koyamıyorum haliyle bundan kaynaklımı dönemiyor acaba diye aklıma takılmaya başladı. Bu arada illa dönsün geç kaldı demiyorum her bebek farklı ama yere koyup kendi halinde vakit geçiren bebekler sanki daha hızlı dönüyorlar yanlış mıyım?