Kızım bugün 48 ayını doldurdu . Geçen eylül ayında daha küçük diye okula almamışlardı 4 yaş ve 5 yaş grubu var . Bende bugün gittim ara ara kayıt alındığını öğrenmiştim . Önce alalım kayıt dedi sonra da okul kayıtları normalde eylülde alındığı için 4 yaşı da biraz geçmesi lazım sınıfta küçük kalacak akranları zorbalar dedi kayıt yaptırmadı . Bu yıl sonunda alırız diyor böyle bisey olabilir mi yapabileceğim bisey varsa söyleyin lütfen