Minikkuzum1999 Tamamlandı yazıyor bende son ödeme ayın 10 da sizde de öyle mi aile destek yardımı alanlar
YumukluSucurtaa Minikkuzum1999 kız kardeşim alıyor ama hiç bilgim yok kesilecek diyorlardı onlarda üste kalsın
Rojdaa Minikkuzum1999 Ben de şimdi baktım da tamamlandı yazıyor. Ödeme tarihi de ayın 10 u acaba ocak ayının da parasını yatacak ?
Minikkuzum1999 cLearQueen iki buçuk yıldır aile destek programı vardı aylık var veriyordu bugün bitti
Minikkuzum1999 iki_prens_annesi Evet öyle yazıyor bende de vatandaşlık maaşı diyorlardı yapmadılar da