vecihi Merhabalar. Bebeğim 16 aylık. Normalde sadece fırça ile temizliyorum. Macun ile temizlemeye ne zaman geçmeliyim acaba? Bir de macunla nasıl öğretebileceğimi bilmiyorum. Sizler nasıl yapıyorsunuz?
Kubracigimm vecihi bizim doktorumuz florürlü diş macunu kullanmamızı önerdi , bende ondan aldım. Markası the humble co Her gün onunla fırçalıyoruz Ben biraz fırçalıyorum , sonra da kendisine bırakıyorum Arkasına su içiriyorum 18 aylık benim bebeğim de
hndathn vecihi cocuklarımda ilk 6 ay parmak fırça kullandım. 9.ayda dıs fırçasına gectık kavrama acısından kolay olduğu ıcın rocs tercihim oldu hep ilk önce. 1 yaş itibariyle florürsuz dıs macunuyla devam ettırdım rocs ya da Jack n Jill marka. 2.5 yasında oldular artık normal bizler gıbı yemek yedıgı icin 500-750 ppm florür içeren dis macunuyla haftada 2-3 kez özellikle gece fırcalamarında florürlu macun ekle dedı doktorumuz aynı zamanda her senede zaten dis doktoruna bı götürürüm kontrol amaçlı o da aynı sekılde onerınce 2.5 yasında florürlu dis macunu eklendı
Sensen20 vecihi 2 yaşından itibaren macunla başladık zaten çok sevdiği bı eylem olduğu için bir kaç kez gostermemle kendi rahatlikla fırçalıyor ağzını calkalayip tükürüyor
Eylule Yanında beraber fırçalayınca göre göre alışıyor. 1 yaştan sonra yenilebilen macunlardan kullanmaya başladık biz. Şu an kendi çok da iyi olmasa da fırçalar bizimle beraber
sleepnessnami Bunu kullanıyor kızım temiz içerikli tadı da çok güzel hala çürüğümüz yok maşallah 22 aylığız 6 aydan beri fırçalıyoruz 9-10 aydır da bununla
Kubracigimm vecihi doktorumuz şöyle dedi Yıllarca bizde florürsüz kullanılacağını söylüyorduk ama doktora çalışmamda hocalarımız özellikle florürlü kullanmamız gerektiğini söyledi. Pediatristede götürdük 1 yaşında o da florürlü önerdi.
cigdem_goktug Kubracigimm bizim doktorumuz da florürlü olsun demişti bakıyorum hep macunlar florürsüz anlamadım