Anneoldumm_ sizi korkutmak istemem ama öyle soguk almış grip fln diye hafife almayın hepsini lütfen, ben hafife aldım önce gözleri yaşardı sonra burun akıntısı oldu ardından normal öksürük sonra sürekli morarmaya döndü benim 1 aylık kızım, doktorlar soguk, grip, fln dedi ama değildi en son bogmaca hastalığı çıktı 8 gün yoğun bakımda tedavi aldı. Çok şükür şuan iyi 9 aylık oldu, ama o olmayabilir de sizi korkutmak istemem sadece bilinçli olmak adına söylüyorum durup dururken öksürüp birden morarmaya başlıyorsa hastane hastane gezin, yeni doğan oldukları için savunmasızlar