Kızlar merhabaa herkese iyi seneler öncelikle 💓 Bir oğlun var 4 yaşına yakın 2.5 aylık hamileyim 🥹 istediğimiz beklediğimiz bi bebekti. Oğlum küçükken kuzeninin park yatağına yattı gayet iyi ve sağlamdı bende yeni beşik almadım, 2 yaşına kadar park beşikte yattı sonrada dedesi montessori aldı 2 yaşından beri onda yatıyor kendi odasında yatağı. Şimdi kuzenimizinde kardeşi olacak onlar kendileri kullanırlar park yatağı. Ben şuan aşırı kararsızım yatak odam aşırı küçük aslında küçük sepet tarzı yatak alıp bi süre kullanmak istiyordum ama sonra sürekli masraf olmasın direkt park yatak alayım dedim 🥲 aşırı kararsızım odam aşırı küçük beşiği koysam dolap kapaklarım açılmayacak küçük sepet alsam en azından mesela 2 kapak açılır ileri geri iterim açarım diyorum. Ama maddi olarakta senelik beşik değiştirmeyeyim diyorum direkt park yatak alsam sonra oğlumla ikisine ranza mı alırım yada sepet beşik alsam 1 yaşından sonra direkt ranza mı alsam. Bir yaştan sonra kenar korumalı ranzada yatabilir mi sizce. Çok kararsızım :(
Sepet beşik 1 yaştan sonra ranza mı
Park yatak 4 yaşından sonra mı ranza sizcee