ahsenhuma0910 Hanımlar merhaba normal doğumdan sonra kocaman bir hamile göbüşüm kaldı bebeğim oldu 3 aylık, benim göbek halen bir bebiş varmış gibi ne öneresiniz nasıl kaybederiz bu göbeği