Alyehus bunlari hangi doktorlar diyor Allah aşkına hayret ediyorum kendi dursun 25 derecede bakalım durabilecek mı tüm doktorlar 25 derecede sadece zıbın bez diyor o çocuk kusar terler bronşiolit olur burnu tıkanır ememez başı ağrır huysuzlanir bebeklerim prematureydi yoğun bakım doktoru, devlet hastanesi doktoru, özel klinik neresi varsa özellikle 23 u görmeyecek evin dediler tüm bilinen doktorlar 23 dereceyi geçmeyin diyorlar yine tabi ki siz bilirsiniz sonuçta size de doktorunuz dedi bebiş sizin bebisiniz ama gerçekten 25 derecede ben askılı atletle duruyorum bebeklerimi de yeni dogduklarinda 25 derecede kısa kollu zibinla tutardım