Kimyasal gebelik sürecindeyim şuan. Kanama yoluyla vücudumun attığını söyledi doktorum.
Kanamam 4 gündür devam ediyor.
3 ay vitamin kullanıp öyle korunmayı bırakmam gerektiğini söyledi ama ben korunmak istemiyorum.
Size de doktorunuz korunmanız gerektiğini söyledi mi?