Kızlar bebeğim 18 aylık şuan erkek doğduğundan beri çok terleyen bir çocuk genetik olduğu için malesef babasına çekmiş ama bu süreç şuan benim için çok zor olmaya başladı yazın hiç bir sorunumuz yoktu ama kışın baya zorluyor her türlü terleyen bir çocuk emiyor terliyor ağlıyor terliyor herşeye terliyor kısacası geceleri uyurken terledigi için buz gibi oluyor buna bir çözüm bulamadım malesef oda sıcaklığımiz 23-25 derece arası ince pamuklu giydiriyorum terlemesin diye malesef yine terliyor ama asla üstünü ortmeyo seven çocuk değil örttüğü an uyanıyor bari terkiyor üstünü ortuyum üşümesin diyorum yok direk uyanıyor ağlıyor üstünü ortemiyorum kalın giydiriyorum terliyor her türlü kalın olsun bari üşümez diye uyku tulumu giydiriyorum yok yine üşüyor sürekli sırtına havlu koyuyorum terini alsin diye yine üşüyor anlicaniz her yolu denedim ince giydirsem aynı kalın giydirsem aynı benimle aynı durumda olan varmı lütfen cozumunuzu önerilerine çok açığım surekli hasta oluyor çocuğum teri soğuyup usudugu için okadar çaresiz kaldım ki denemediğim şey kalmadı lütfen görün beni 😥😥😥😥