bakkalemzigi Kızlar grip oldum bebeğimin hastanede randevusu var hastaneye Zaten gidicem acilden kendim için gitsem emzirdiğim için bir şey yaparlar mı ilaç vs içemiyoruz diye biliyorum boşuna beklememek için soruyorum
farelikoyunkavalcisi bakkalemzigi bana emzirmeyi 5 gün bırkacaksın bu antibiyotikleri içeceksin demişti eczaneden almadım çünkü yedekte süt stoğum yoktu ve oğlum mama içmiyordu ıhlamur sarımsak tarhana ile toparladım 🫠 çok geçmiş olsun
askbebegimmbenim bakkalemzigi bende 2 kez gitmiştin serum verdiler emzirirken sakıncası yok demişlerdi mutlaka belirtin emzirdiginizi
lamiakus farelikoyunkavalcisi emziren annelere uygun antibiyotikler var ben onları kullanmıstım. Ama grip ilacı yasaktı sadece parol
Annesininguzusu bakkalemzigi şuan gribim bebeğimde grip hatta viral enfeksiyonmuş gece gittik acile ilacı bırakın bakmadılar bile bir şey veremeyiz eğer antibiyotik verirsek bebeğin ağzında mantar olur vs dediler paroldan başka bir şey kullanamıyorum geçmiyorda
bakkalemzigi Annesininguzusu o kadar ileri değil benim neyse ki size de çok çok geçmiş olsun en kısa sürede atlatırsınız inşallah 🙏
sevgiatahan Osman gönülal’ın YouTube videosu var emzirirken kullanılabilecek ilaçlarla ilgili ona bakabilirsiniz. Bir de sarımsak limon bal kürü çok iyi geliyor biz ailece hasta olacağımızı hissedince yapıyoruz
likeli bakkalemzigi emzirirken influenza oldum yine de bir şey yapamadılar parol ıhlamur tavuk suyuna çorba önerdiler. Sadece bir kez bağırsak enfeksiyonu geçirirken düz serum bağladılar su kaybı var diye o kadar. Eve gidip dinlenseniz daha çok faydası olur.
HELELEKADIN bakkalemzigi serum takıyorlar ve bana antibiyotik vermişti grip olduğumda emziriyorum dedim ona uygun verdim dedi ama güvenip kullanmadım serum zaten kendime getirmişti beni
farelikoyunkavalcisi lamiakus bana ısrarla emzirmeyeceksin demişti doktor hanım belki de benimki biraz daha ağır bir antibiyotik grubuna giriyordur