yasemin23452 Hanımlar 2 ay 9 günlük bebegim var doğumdan sonra hic regl olmadım 1 kez cinsellikte kaçak oldu hamile olmayayim diye korku bastı regl olmamak da normalmiş sadece anne sütü veriyorum bu arada yazarsaniz sevinirimm
Elfgrn yasemin23452 ihtimal her zaman var. Süt gebelik oluşumunu korumaz . Ertesi günü hapı içebilirsiniz. Bundan sonra korunma yöntemini kullanın geri çekilme vs. Değil tabi normal korunma hakkınızda hayırlısı olsun
masal38_ Regl olmaman normal ama kaçak oldu diyorsun hamilelik de ihtimal dahilinde süt koruyor diyorlar ama hamile kalan çok umarım değilsindir bebeğin daha çok küçükmüş