Kızım 4 aylık ve mukuslu kaka yapıyordu. 1 ay boyunca diyet yaptım gluteni kestim olmadı şekeri kestim olmadı süt ürünleei paketli gıdalar derken bir türlü bulamadık ama yumurta ve tavuk yediğimde kan gelmişti onlarıda kestim düzelme olmadı en sonunda kandan alerji testi yaptık ve sadece sarımsağa hassasiyeti çıktı. Ve ben öylelikle iki gündür yumurta ve tavuk tükettim tekrar kan geldi bu testlerin doğruluğu var mı