Kızlar eşim Üç yıl önce iPhone telefon almıştı başkasının adına üç yıl sonra istediğiniz hat takılır dediler 1 Ocak‘ta kendi hattimi taktım ama hala daha şebekem gelmedi sizde de böyle bir sorun var mı ne zaman gelir acaba Uçak Modu’na alıp kapatıyorum bir daha açıyorum yine gelmiyor size de böyle bir sorun var mı