Erken , bırakın çocuğunuz ayını tamamlasin o vitaminlerin hepsini sütten alır siz onun yerine yiyin , uzmanlar eğer doyuyorsa ve sağlığı yerinde ise 6 . Aydan sonra bile ek gıdaya geçmeyin diyor , anne sütü kadar faydalı birşey yok zaten , ama çocuğunuza yemekleri meyveleri neyse koklatin siz yerken