emosss__ aynı durumu yasadık 1 hafta once gıttık acile cok ateslendi dusmedi bogaz enfeksiyonu dedı antibiyotik verdi ertesi gun hıcbırseyi yok keske dedım ılac vermeseydim aradan 2 gun gecti bacakları benek benek olmus bende dedım ki ılac alerji yapmıs wp dan özele yazdım cocuk doktoruna attım resimleri ellerinde ayaklarında çıkmaya basladı dedım hocam ılac alerji yaptı sanırım elımde alerset var verim mi dedık oda el ayak hastalığı olmus alerset basla antibiyotiği kes alerset 4 5 gun kullan atesi cıkarsa ates düşürücü verebılırsın yazdı Allah razı olsun doktordan dilinin ucunda oldu aksama dogru karadut ozu verdım o cok ıyı geliyormus tedavisi de yok zaten bol sıvı alcak alerji ilacı kullanacak Allaha sukur ilerlemeden gectı belki sizinde öyledir ben bi de extra probiyotık kullandım onemli olan agzı oda ıyı geliyormus