Merhaba ❤️🩹 geçmiş olsun. Ben 2022 Ağustos ayında hamile olduğunu öğrendim ama regl olduktan sonra öğrendim. Uzayan kanamamdan şüphelenmiştim. Beta hcg düşüktü ve anormal düzeyde yetersiz artıl vardı. Doktor haftalarca takip etti en son vajinal usg ile tüpte gördü gebeliği:( çok büyük bi hayali kırıklığı manevi bir çöküştü benim için. Özel hastanede iğne oldum, ameliyat vs gerekmedi. Yaklaşık 1 ayda tamamen 0 kandı beta hcg. Doktor 6 ay korunmamı önerdi. Ben 3 ay korundum, korunmayı bıraktığım 5. Ayda hacamat yaptırdım , 6. Ayda müjdeli haberimi aldım. Umutsuzluğa kapılma sakın bana 2. De dış gebelik olma olasılığı yüksek dediler ama olmadı şükürler olsun. Darısı senin başına. Sormak istediğin soru varsa buradayım .