Arkadaşlar merhaba 57 günlük oğluşum var,doğduğundan beri göbek deliğinden akıntısı var. Çocuk doktorumuz ilk zamanlar bir sıkıntı görmedi sadece antiseptik pomat yazdı onu kullanıp bitirdik fakat 2 gün önce çocuk cerrahina yönlendirdi. Muayenemiz haftaya,başına böyle bir durum gelen veya bilen var mı? Cerrahi yönden nasıl bir işlem yapılıyor?