gizemaylam Bebeğim 4,5 aylık sabah akşam sürekli bağırıyor yani sebebi nedir anlayamıyorum ağlamıyor ama bağırıyor kucakta da bağırıyor , gündüzleri hiç uyku yok sürekli bir huzursuzluk sakince bir saat bile durmuyor nedir bu Allah aşkına
patastikof Huzursuz bir bağırmaysa doktorun görmesi gerek bence. Ic organları gelişiyor beyni gelişiyor bizim görmediğimiz bir sorun olabilir. Diğer seçenek 4. Aya atak deniyor bu yüzden yapiyor olabilir ihtimaller üzerinden gitmeyin dr görsün kontrol etsin farketmeden bir sorunu olabilir Allah korusun …
gizemaylam patastikof 4 aydan önce hiç böyle değildi bir diş başladı sanırsam 15 gün önce götürdük doktora ama atek olabilir dedi