melikekaya588_ Merhabalar, Ben ikiz erkek annesiyim 11 günlük olduk bugün.Ben aptamil mama veriyorum her 3 saatte iki ölçek şeklinde.Sorum şu her beslenmede tüm mamayı bitirtemiyorum,bazen hepsini iciyorlar bazen yarısı kalıyor.sizce bu durum normal mi?
ikizkom melikekaya588_ bnmkıler 28 gunluk canım. 11 günlükken 30 ml mama içiyorlardı aptamil prematil kullanıyordk