Merhaba.. kızım şu anda 4 aylık.. uzayan sarılık geçirdik.. en son 3. Ayda değeri 2,5 çıkmıştı.. şu an 4 aylık ama hala çok açılmış değil rengi.. gören herkes kara kız diyor.. bu aydan sonra açılır mı.. yoksa ten rengi mi artık böyledir.. benzer durum yaşayan anneler yazabilirse sevinirim.. değeriniz düştükten ne kadar süre sonra rengi tam olarak açıldı