Anneler merhaba bebeğimle doktor onayıyla ek gıda tadımlarına başladık. Kabak verdim ilk 3 gün sevmedi ama bi problemde olmadı. Sonuçta tatsın yeter. Dün havuç verdim ilk önce kaşıkla yedirdim yemeyince parmak boyutunda haşlayıp eline verdim öyle sevdi ve yedi ama gece boyu huzursuzdu hatta gün içinde de ağlıyordu. Gece süt içerken karnının guruldadığını farkettim normalde de çok huzurlu bi bebek olmadığından anlayamadım açıkçası. Havuç gaz yapmış olabilir mi ? Havuç tadımını bıraksam mı napsam