aysenurshn Merhabalar İki diş altta çıkmıştı şimdi üstten ikiside kabarmış özellikle geceleri çok huysuz sürekli ağlıyor uyanıyor ve uyutamıyorum siz neler yaptınız bu süreçte deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim
Belinays_mom aysenurshn çok geçmiş olsun öncelikle . Ben çok kötü olduğu gün ağrı kesici veriyordum onun dışında calgel jel ve karanfil yağı sürüyordum ama bizde etki göstermiyordu ama sizde gösterebilir diye yazdım
aysenurshn Belinays_mom çok teşekkürler bende jel sürdüm ama etki etmedi uyuyamadi sonra ilaç verim dedim iciremedim bir türlü bu süreç çok zorlu 😔