NANANUSKA yanilmis olabilir misin . Cunku sezeryan kanaman zaten 40 gün suruyor. Hamile olsan bile hemen de cikmaz sanirim. Ama hamileysen de rabbim hayirlisini versin vardır bi hayir. Nerde oturuyorsun bilmiyorum ama ïşini bilen bi doktor bulursan sıkıntı olucani sanmiyorum