O gün neler yedim hemen kısaca özet geçiyim
Çeşm-i nigar çorbası terbiyeli falan çok güzeldi
Sonra köfte patates tercih ettik eşimle çocuklar da seviyor diye sonra zaten misafir lerimiz geldi yemeğin ardından ortlama 1.5 saat sonra tatlı tuzlu kurabiye pasta çerez çiğdem meyve falan yedim hepsi mı karıştı acsbs ondanmı böyle oldu birde gece 11 de eşimle kalamar yedik oda 1 gece karbonatlı sodalı suda beklediği için ondan mı oldu diyorum çok asitli içecek içtik ondan mı ama mahvetti beni 🤦♀️🤦♀️