betulci İyi geceler bebeğim 15 aylık kasımda hastalandı antibiyotik kullandık sonrasında 2 günde bir kaka yapmaya başladı 2 hafta önce ne olduysa anlamadım 1 hafta kaka yapmadı fitil verdim öyle yapabildi (ablam doktor doktor tavsiyesiyle verdim ) bugün 5. Gün olacak yine yapmadı aşırı stres oluyorum başına gelen var mı yarın doktora götüreceğim
Umay-gmz betulci 12. Ayda demir eksikliği çıktı hemde hastalandı antibyotik kuşlandık sonra demir şurubu kaç aydır kabız, demiri bıraktık şimdi şükür, dulcosoft şurup çok iyi geldi, kakayı yumuşatıyor karın ağrısı filan olmadan kolayca yapıyor
lceLady betulci Lifli yiyecekler yedirin iyi gelir İspanak mercimek corbasi Deveci armut verin iyi gelir Kayisi incir armut biraz suda haslayin blandirdan gecirin yogurdun icine katin meyvali yogurt gibi
betulci lceLady mercimek çorbası armut meyve suyu kayısı hepsini denedim ama etki etmiyor teşekkür ederim
betulci Umay-gmz şimdi gördüm sorunuzu yeni gördüm evet gittik doktora probiyotik ve hametan kullandık biraz daha iyiyiz
Umay-gmz @“betulci”#p34366005sevündim düzelmesine , bizimkide düzeldi sanırım, hangi probiyotik kullandırmız
betulci Umay-gmz Umay-gmz sağ olun bende sevindim sizinde sorununuzun geçmesine hep geç görüyorum kusura bakmayın myflor siz ne kullanıyorsunuz