Dima İyi geceler kızlar, 3günlük bir anneyim sütüm az geldi bebeğimde sıvı kaybı olmuş hastaneye yatış verildi başına gelen var mı bu durum çok üzgünüm
17062019 Dima keske mama verseydiniz.benimde ilk 4 gun sutum damla damla geldi Mama vermistik hemen.bazi durumlarda kurtarici mama gercekten.hastanede onu hallederler duzelir insallah korkmayin
yldrm986 Dima benim oğlumda da olmasın diye önlem almıştım mama vermiştim, sezaryen olduğum için sütümün geç geleceğini düşünerek, öyle de oldu canım.Gecmis olsun,biraz serum desteği verirler sanırım toparlar minik