Kızlar 8. Ayımız bitti tam olarak. Bazen çok yoğun olunca nadirde olsa akşam yemeği vermediğim zaman oluyor. Sadece beni emiyor o şekilde geçiyor Acaba sadece anne sütüyle doyar mı 8 aylık bebek?
Doymasa ağlar diyorum kendi kendime ama yine de sormak istedim.