Kızlar bebeğim 2.5 aylık anne sütü almıyor bağışıklığı da bu sebeple düşük 40 gün misafir kabul etmedim hala kalabalığa sokmuyorum evdeyiz bir eşimin ailesine bir kendi aileme gidersem nadir gidiyorum yine de 2 kere hasta oldu o yüzden ekstra dikkat etmeye çalışıyorum eşimin ailesi çağırdı 2 gün önce kimse olmayacak dedi kuzenleri gelmiş onların çocujları da biri okula gidiyor hastalık getiriyor küçüğü sürekli hasta o günde geldiker bir şey de demediler tam benim kızın üstüne öksürüp hapşırdı hemen odadan götürdüm ama çok stres oldum ya bir şey olmuş nudur hiçte bir şey söylemediler hasta diye çok üzüldüm ya