arzu76 endişelenme sakın.Benim oğlumda 1.5 gün kaka yapmamıştı 2 aylıkken tabi korktum doktora gittik. Doktorumuz yenidoğanlar hergün kaka yapıcak diye bi kural yoktur 1 haftayı geçerse ozaman direk acile gelin demişti. Ertesi günde 2 güne yakın yapmadığı için biraz fazlaca olucak şekilde yaptı 😅o yüzden sen bol bol karnına saat yönünde dairesel ara ara masajını yap takipte kal 5 günü geçerse o zaman doktora danışırsın. Ama çişi her gün en az 5-6 kere açık sarı olucak şekilde yapıcak yapmazsa beklemeden hemen gelinmesi gerekiyormuş.