umyhl bizde de öyle oluyordu bi oyuncak aldık ve karın masajını, sohbeti uzattın gündüz uykuları kısalınca gece de uyku rutini oluşturunca düzelmişti 2 bucuk aylıkken baslamıstık ( altını açıp biraz belletiyordum o arada sohbet müzik üstüne hemen bi karın ayak masajı derken 1 saati geçiyordu sonra uyusa bile 15 dk sonra az az olduğu yerde ses çıkarıyodum yani öyle gürültü patırrtı gibi değil de esktra sessiz davranmaya çalışmıyordum o da uyanıyordu zaten doktorda gündüz alacağı 15 20 dk uykular onlara yetebilir anlamazlar diyordu öyle öyle derken akiam 8 olunca gece uykusuna geçiş yapmaya basladık rutinli bir sekilde ve gece uykusunda hiçbir şekilde odadan çıkarmadım ısrarla uyuttum ağlatmadan biz bi şekilde rwhatladık, tabii ki her bebek aynı değiş ve her zaman bu şekilde olmuyor ama çoğu zaman uyuduğu için artık o da daha rahat bende